Tjabba



Men tjabba! Tjabba är den fulaste hälsningsfras som finns.

Här sitter jag i fars gamla tröja och lyssnar på onödig partymusik. Jag hade tänkt göra en massa viktiga saker, som att lära mig shuffla, beställa ett nytt bankkort (eftersom jag lyckades låsa mitt gamla, lång historia), börja på min uppsats om apartheid och sticka klart en stickning men nu är det så att jag är en jävligt ineffektiv människa så när jag kom hem satte jag mig och läste tidningen och åt väldigt mycket jordnötssmör och sen damp jag ner framför datorn där jag suttit parkerad sen dess.

Man börja undra lite vad det är för liv man lever när man plötsligt sitter och glajjar på LMFAO Party Rock Anthem live feat Justin Bieber. Jaja, tydligen är det nån som gillar att läsa om sånt här i alla fall.  


Kommentarer
Postat av: Flying Lions

sv: Tack! :)

Hahah underbar bild alltså

2012-03-31 @ 13:16:31
URL: http://flyinglions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0