Min stackars Baptiste



Jag har varit mycket med Edith de senaste dagarna. Trewligt som fan.
Den fruktansvärda bilden är från i torsdags, då vi körde ut vår fina teatergrupp på Medborgarplatsen och övade på att skälla ut varandra, åt kladdkakemuffins som Linnea hade bakat och läste manus. Det gick faktiskt jättebra, jag tror föreställningen blir helt okej.

Igår var vi tillsammans med hennes föräldrar på en pjäs som spelades på Dramaten. Paradisets barn hette den, den var lite klurig i början men när man väl kom in i den var det väldigt bra. Skådespelarinsatserna var också helt fantastiska, och Hamadi Khemiri var med och spelade delvis en slags pierrot med stor krage och ledsna ögon. Detta gjorde mig och Edith lyckliga in till hjärtat och ut igen.
 
Idag är det min namnsdag, mormors födelsedag och Earth Hour. Vi ska se vad vi kan göra av det. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0