Lite kärlek



Introducing våren. Det har min helg bestått av. Här med vackra Martina på bakgården till Stockholms Pilates-center (checkade in på Facebook, jajamänsan). Det var igår ett helt fakking år sen vi tillsammans med Kikki var på Cirkus för att se Daniel Adams-Ray live för första gången. A.k.a. början på en liten era, om man får uttrycka det så.  


Inte högkvaitativt, men av betydelse.

Vi bestämde oss för att fira med en liten promenad i vårsolen, sånt som i regel mest tanter gör. Näe, skämt åsido, den här promenaden hade faktiskt lite tradition bakom sig. Och vi hade proviant i form av grillad kyckling och "typ Euroshopper"-päronsoda. Bästa dagen, besta hesten med andra ord. 

Senare på kvällen drog vi till Nelly och suktade efter skolavslutningen och längtade efter Kikki som noggrant sett till att vara sjuk just denna helg (och dessutom färgat hårtopparna blå, I approve).

Idag (våffeldag och sommartid mtfks) har jag varit med Jill som fotade mig till lite olika hemliga projekt. Ni kommer att få veta så småningom, har man sagt A får man fan säga B. Har själv svinstora problem med folk som skriver "och sen hände en grej men jag orkar inte berätta hihi". Jahapp, tack för informationen liksom. Trevligt att du delar med dig.


6y photoshoot, much?

Anyway, nu ska jag sova fett mycket och imorgon är det skola och det känns faktiskt helt okej för snart är det löv på träden och jag blir nipprig och kär i alla. Puss!

  

Kommentarer
Postat av: Anna

svarrrrr: Alltså åh ester jag tycker så mycket oooom dig!!!

2012-03-27 @ 17:12:20
URL: http://motherfuckingsuperlativt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0