Yes & No 2012-01-23



Killen i kassan på Bengans. Gick in där för att investera lite i min så kallade "skivsamling". Han hade beställt in precis vad jag letade efter och var så himla fin och trevlig och skäggig att min själ blev helt lycklig.



Maggiouppsättningen komplett! Idag tillkom Vatten & Bröd i samlingen och jag kan vila i frid. Skivan är inte på långa vägar lika bra som de andra två, men åh, den är så mysig att jag blir helt... mysifierad. Le sträcklyssning.






Mitt rum är FETT kallt eftersom jag har en balkong här. Jag har ett litet element men det hjälper föga. Följdaktligen sitter jag för det mesta insvept i ett väldigt tjockt täcke, lite som en enormt bachelorette kåldolme.


PS: 2012s fulaste bild. DS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0