2011 - en snabbgenomgång

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? En hel del, en del saker går inte att skriva om här, men ja. Jag åkte till Frankrike med Nelly och åt ostron bland annat. 
2. Höll du några av dina nyårslöften? Näfan, jag kommer inte ihåg några av dem. Men årets ska jag hålla!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nejnejnej. Och det är jag väl ganska glad över. 
4. Dog någon som stod dig nära? Nej.
5. Vilka länder besökte du? Frankrike, Danmark.
6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? Nej, det har varit ett bra år. Snö på julafton möjligen.
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 24/3 och 15/8 alldeles särskilt.
8. Vad var din största framgång 2011? Jag höjde mig väl måttligt i skolan.
9. Största misstaget? Ojoj, en massa grejer. Jag är ganska pinsam tyvärr.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja alltså granen var ju jävligt stickig.
11. Bästa köpet? Biljetten till Daniel Adams-Ray på Cirkus. Och en mörkblå kjol. 
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, presenter och merchprodukter antar jag.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina kompisar, självklart.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Svart, Genom eld, Jag kommer och Det snurrar i min skalle.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? På våren och sommaren var jag skitglad men hösten var verkligen fe-hrukt-ans-värt tråkig.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Gått på konserter och försökt verka LITE cool i alla fall.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Ugglat och varit pinsam.
18. Hur tillbringar du julen? Hela tjocka släkten och Karl-Bertil.
19. Blev du kär i år? Mja...
20. Favoritprogram på TV? Tittar inte på TV.
21. Bästa boken du läste i år? Lila hibiskus av Chimamanda Ngozi Adichie.
22. Största musikaliska upptäckten?



24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Skivor? Kommer faktiskt inte ihåg riktigt.
25. Något du önskade dig men inte fick? Som sagt, kommer inte ihåg.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Firade med familj och kompisar, sedan hade jag "barnkalas" på höstterminen.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Det finns det väl alltid. Jag hade kunnat vara fett snygg, välklädd och rik. Men man kan inte få allt.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Kärringraffig.
29. Vad fick dig att må bra? Musik och kompisar (speciell va?)
30. Vilken kändis var du mest sugen på?



31. Vem saknade du?
Linn i Täby.
32. De bästa nya människorna du träffade? Nellys kompis Stella är sjukt trevlig.



Kommentarer
Postat av: Stella

WOOHOOO score till mig, ja tack! Du är sjukt trevlig du med!

2012-01-04 @ 23:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0