This way...

En ful grej med mig är att jag har en smärre skräck för att bli smutsig, kladdig eller klistrig om händerna, det är typ det värsta jag vet i hela världen efter sociala missanpassningar, konservatism och slasksnö. 
Ni vet när man tar i undersidan av en stol för att dra den närmre bordet och så har nån jävel kletat tuggummi precis där man sätter sina fingrar och så bara känner man hur bakterierna sprider och muterar sig från fingertopparna upp till armhålorna ungefär?
Självklart värsta tänkbara scenariot för någon med smutsfobi - hände mig idag för andra gången denna vecka och jag svär på alla mammors gravar i Stockholm att jag ska ninja mig in i klassrummet före alla andra på måndag och switcha stolar litegrann.

Klart jag kutade till toaletten snabbt som vinden. Och sedan kutade tillbaka och hämtade Vera och Martina. För titta vad jag fann inne på en sunkig skoltoa en helt vanlig grå fredag i januari



... mitt liv är typ gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0