Talar ut om mitt beroende



När man inte har något att ta sig för och så plötsligt befinner man sig i kylskåpets öppna famn. Det är lika märkligt varje gång, nästan lite magiskt. Hittade idag en liten chokladpudding som jag norpade. Jag tror att jag håller på att falla tillbaka in i beroendet, ty jag unnar mig alltför mycket chokladprodukter. Det är bara för att det ALLTID finns en anledning att konsumera godis.

- jag måste peppa tråkiga saker
- jag firar att jag är ledig
- det spelar ändå ingen roll
- jag är ju värd det 
- jag har ju pengar
- det är party
- det är myskväll
- jag har PMS
- jag har inte PMS
- pluggar inför provet 
- firar att provet gick bra
- tröstäter för att provet gick åt helvete 
- jag är glad, vi gör det ännu bättre!
- jag är ledsen, vi försöker göra det lite bättre
- jag är skitarg och det är bara chokladen som förstår mig


... och så vidare.
Såg förresten Ansiktet-killarna lufsa förbi i snöslasket. Gjorde min dag. Nu ska jag leka på 9gag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0