Årsresumé pt. 1: januari-typ juni


År 2011 inleds med en bio, jag tror det var Easy A (grym film förövrigt), tillsammans med dessa hestar.


Jag och Nelly bestämmer oss för att tona håret. Min tantfrisyr blir pippiorange.


Någonstans här tar Snookbesattheten in på riktigt.


Täbymys hos Limpan med gänget (Edith bakom kameran). Annie saknades dock.


Uttvingade på vintervandring av den grymme gympaläraren. Skitkallt och halkigt.


I Uppsala tror jag. Cool kille i alla fall.


Sleepover med Marty och Nelly. Resterande bilder är för fula för att visas upp för allmänheten.


Hänger lite med de här två och Linn.




Första konserten som officiellt fan tillsammans med Martina och Kikki. DAR, Cirkus, 24 mars 2011. Fan, jag kommer alltid att minnas det.


Poetry Slam för andra gången. Här är några från dåvarande 7LD. Min dikt var återigen ren skit, men kul hade jag.


Nelly introducerar Tom Sturridge. Yam.


Och så lite mer häng med bruschan när isen äntligen gett sig av från Slussens kaj.


Partage hos Kikki, jag var tvungen att ge mig av aptidigt morgonen därefter eftersom ortopeden tydligen tyckte att 8.30 var en utmärkt tid att befinna sig borta i Huddinge på.


Annacuddle. Lite stek på Götis.


Påsk och påsktårta. firas på Vingåker.


Blir smått Veronifierad efter en signering och spelning på Åhléns som jag och bruschan råkade slajda in på. Jag börjar dock inte lyssna ordentligt förrän någon månad senare.


Iris fyller 9 år.


Valborg. Firas med Kikki, Nelly och Martina vid brasan och lite senare på Kungsträdgårdens scen där vi håller en fin liten show med sång och dans för ingen.


Lite mer hårfärgning.


Veronica gör en livespelning för radio som behöver publik. Klart vi är där!


Pizzakväll. Sandra sitter bredvid mig.

Fantastiskt ful bild på mig, men jag vet inte om Sandras kompisar vill bli upplagda på min blogg. I alla fall, hon hade tjejmiddag och det var fett mysigt!


Veronica Maggio och Christian Walz på Childhood-galan.


RIX FM-galan direkt efter Childhood. Ola Salo är cool.


Demonstration mot införandet av den nya skolreformen i förtid på vår skola.


Uppspel av Häxtävlingen.


Ett... djur. Kolmården, med Katja och Emma.










Nelly och jag gittade till Frankrike (och lite till Italien).


Efterlängtad skolavslutning. Una, Kikki, Martina och Nelly.


Firade Kikki och Nellys födelsedagar med surprise-picknick tillsammans med Martina.


Lite häng på Waynes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0