Update



Lyssnar på sommarmusik och äter apelsin, messar med Kikki och har det väl i allmänhet rättså bra. Var i skolan idag, frisk som en nötkärna. Det är något fel på mig. 

Inte mycket att säga. Kollade ett öppet hus inför gymnasievalet, läraren hade hål i byxorna men verkade trevlig i övrigt. Och de hade godisautomater! *wöuw-wöuw* Hanna stötte mig i sidan och viskade "jag kommer att bli tjock!" och jag kunde inte annat än att misstänka att så skulle det även bli i mitt fall. Jag menar, utan den uppfriskande femmeterspromenaden till kiosken/solariet/videobutiken eller "choklad-ICA" (som fått sitt namn efter den billiga Euroshopperchokladen de har) skulle man väl vid det här laget vara en aning större. Men vad vet jag.

Nu ska jag sukta efter vår och kolla på sitcoms. Adios, bitches!

  

Kommentarer
Postat av: Nelly

PMS separ once more: måste ha budgetcoklad. NU DAMNIT!

2012-02-02 @ 22:57:04
URL: http://frokennelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0