Nyehehe



Vad fint, jag gör samma pose som på presentationsbilden. Variation mtfks.

Igår var det Earth Hour som bekant. Jag och fröknarna Nelly, Kikki och Martina höll till i min bortresta farmors lägenhet där vi satt med tända ljus, åt chips och skrattade åt det mesta. Sen spatserade vi hem. Det är så vi lever.

Idag är det den officiella trolldagen och mamma galopperade in i mitt rum där jag låg och slumrade som en annan bergakung och vrålade "MEN SOVER DU FORTFARANDE? SKOLAN HAR JU BÖRJAT!" I en nanosekund var jag lite orolig, men sen tänkte jag att öppöppöpp, idag är det ju både söndag och första april. Den gubben går inte, lilla mamma.

Nu sitter jag här och tittar med ledsna ögon på de fjärtigt små snöflingor som dalar ner utanför mitt fönster. Det här landet har ett schizofrent väder. Jag ska pallra mig iväg nånstans, jag vet inte vart. Sen ska jag skriva vädligt mycket arga dikter om allt.


Kommentarer
Postat av: Morr

ÄSTER BÖRJA BLOGGA VAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVA?!!!

2012-04-03 @ 21:47:12
Postat av: Nelly

HÅLLER MED HENNE VAVAVA^^^^

2012-04-03 @ 21:48:35
URL: http://frokennelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0