Worst day ever


(Kommer snart att urarta)

Har nu hämtat mig från chocken efter Worst Day Ever På Väldigt Länge.


1. Ca 07.00 Vaknar, utför diverse trista morgonrutiner och känner att livet ändå är rätt ovärt. 

2. 9.30-9.40 Jag dampar loss totalt för att nyckeln fastnat i låset och jag har asbråttom. Det slutar med att pappa får hjälpa mig. Och att låset och nyckeln går sönder.

3. 9.45 Flaxar in i klassrummet och upptäcker att kompisarnas bord är helt upptaget = forever alone. Hinner precis klart med bilden i tid. Den blir inte riktigt så bra som jag tänkt mig.

4. Obestämd tid-11.55 Långt långt mattepass, känns som ett sysifosarbete alltihop och Martina skriver "BERT KARLSSON <3" i min nacke. Jag hämnas genom att klottra lite flickidolstexter på hennes häfte och tvinga henne att ha dem kvar där till dess texten på min hud är helt borttvättad.

5. 12.00 Lunch, alla är hängiga och trötta. Halva klassen sjuk. Avgrundsvrålar lite över att kotletten fallit samman och efterlämnat sig någon slags strandraggarflottig frisyr. 
 
6. Efter det gympa. Nya hotpants som känns obehagliga och små, är van vid mjukisbyxor. Blir anklagad för fusk och får blodtrycksfall. <-- Dock inte i samband med varandra. 

7. Kring 15.00 går hem och upptäcker att jag glömt franskan, går tillbaka och hämtar franskan. Tröstäter müsli, dricker O'boy och tittar på Simpsons. Känner att jag borde ha en personlig lite fotograf som dokumenterar till bloggen, för självutlösaren känns smått tragisk.

8. Ca 16.00 Däckar på soffan(!?) Tydligen var dagen extremt utmattande.  

9. 19.00 Vaknar och tänker "faan". Morrar "Vera kan du sluta prata?" när hon försöker konversera med mina fötter i knät. Tycker i allmänhet väldigt synd om mig själv, låter det gå ut över diverse kompisar via sms. Känner mig misshandlad i kropp och själ.

10. 22.00-00.30 Försöker vara produktiv och jobba med lite läxor och övrig skit. Kommer på att jag eventuellt borde sova. Bloggar istället.

  

Vera räddade mig ändå lite med snack och sånt. Bästa systern man har. NU ska jag sova. God jävla natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0