Välkommen in

Var? hos Ester. *Ester kom igen nu!*
När? 20.00-Lite för tidigt.
Hur? BARNKALAS FÖR ATT FIRA... att vi inte är barn längre.
Look: Benvärmare, glittriga. Blå och rosa tunika, glittrig. Illrosa strumpbyxor. Smink á la åttiotalshora på disco och lite crack. Krusad lugg. Glitterkräm i hela ansiktet och håret. Ett vilsekommet hårspänne på sniskan bakom örat.


En halvtimme för tidigt hör jag röster i farstun, öppnar dörren och vrålar "MEN OFTA NI E HÄR REDAHN!?" till Edith och Linn's förskräckta ansikten.
Sedan återgår jag till min aftontoilette och efter ett tag börjar folk droppa in. Folk med fantastiska leopardtröjor, söta flätor, vippiga kjolar och godishalsband. Folk med PRISENTER <3
Det var inget stort party, så det var inte så många som kom. Men precis lagom antal för att det skulle bli imma på rutorna framåt kvällen då vi dansade till smurfhits och lekte ruliga lekar. Idag känner jag mig milt misshandlad på ett bra sätt, trots total avsaknad av sprit och dylikt (femåringar dricker läsk!) men fan vad najs det var. Ska sluta babbla och visa lite bilder.


Jag är en duktig festfixare, ja. Det ser stört tragiskt ut.


FULASTE. BILDEN. EVER.


Mingel.


Partytjej på G.




Förmodligen borde jag icke lägga upp de här. Blind chokladpuddingmatning.


HAHAHA! Emma flippar.


Hittade en jätteful raplåt som spelades in på Fryshuset någon gång för mycket länge sedan. Alla retades så jag fick gömma skivan.


Vi hade (såklart) presentöppning. Fick tre olika tvålar/gels. Antydan?


Kommentarer
Postat av: Jill

hehe jag tror inte jag har sett snyggare ut än så tidigare! :3

2011-09-12 @ 16:51:06
URL: http://glitteryspaces.tumblr.com
Postat av: camilla

härliga bilder haha :D

2011-09-12 @ 23:47:15
URL: http://camillafogestedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0