Klippetiklopp 2



Fina skor som jag köpte för 10 euro, om jag inte minns fel, på en "blixtvisit till San Remo". (HERREJÄVLAR VAD BRA DET KÄNNS ATT KUNNA SÄGA SÅ. ALMOST ORGASMIC.)
Sen återstår ju att se hur lång tid det tar innan de går sönder, än har de hållit men jag tycker bättre om converses så det blir inte mycket te å använde dem. De är ganska bekväma, det enda negativa är att det står Furasion lite här och var på dem, vilket låter lite som ett make believe knarkland.

Men jag måste sluta köpa väldigt konstiga och väldigt billiga klackskor som jag inte använder överdrivet mycket. Borde nog satsa mer på typ... svindyra och jättejättebra sneakers? 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0