Jag har fakkat upp igen



Sitter här och lyssnar på Baksmälla eftersom det är en fantastiskt bra sjuk-låt och här är jag med antågande influensa, pms och light-depressioner. Upptäckte att det som jag kallat Shang Blupp i x antal dagar heter Khan Jang vilket inte hindrar det från att vara min bästa vän just nu - kinesisk gräsmedicin med obskyra rötter känns liksom barmhärtigare än... tja, i princip rent knark på kapsel. 

Som tur var räddade Nelly mig från diverse sammanbrott igår och släpade hem mig till sig där vi lagade fein thaimat, kollade på feelgoodfilm och åt vår vikt i godis. Det, en glimt av Daniel på cykel samt Martinas umgänge ett par timmar innan fick i alla fall själen att må lite bättre.  

Nu ska jag rycka upp mig och göra läxor utan att tänka FML, affischera om mitt rum och ta en titt på nyanlända pälsmössor från mormors svägerska som eventuellt skulle kunna funka i vinter.  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0