I löv ju



Tvingade med Vera på en outfitbild för några dagar sedan. Kände att lite hösttema skadar inte och hon hade en så fin kjol!

VERA
Kjol:
Sixons
Linne: Only
Strumpbyxor: H&M

ESTER
Kjol:
H&M
Kofta: Motel
Strumpbyxor: Lindex, H&M eller Åhléns (välj det som känns rätt)


Kom på att jag verkar lite som en extremt helylle H&M-tjej när man kollar på vilka kläder jag bloggat om. I viss mån sant, tyvärr. Borde nog variera mig lite mera och köpa lyxigare grejer. Ska bli rik så fort jag får chansen!
Närå, det är lunch. Jag är nöjd om jag känner mig fin, priset på paltorna kvittar.
Och vore jag inte konflikträdd skulle jag nu dra ett passande borgare och arbetarklass-skämt. Men konflikträdd är jag. 


Kommentarer
Postat av: Edith

Världens finste tröja du har! ahhhh vill också ha D:

Och Veras kjoool! Hälsa henne att den var sjukt fin!

2011-09-14 @ 21:55:26
URL: http://blackmolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0