Living in a lonely world

Tumblr_lsnf8gxhta1qj27d6o1_500_large
Såhär ska hela lovet vara.

Det är ganska värdelöst på livsfronten i största allmänhet, eller vad tycker ni? Därför har jag och Nelly gjort upp världens bästa, tantigaste och mysigaste schema inför höstlovet, då jag ska bo hos henne ett par dagar eftersom min familj kände att LEKSAND vore ju skitkul.
Leksand är mysigt i typ en och en halv dag om man är 15 år. Vårt hus ligger i en backe ovanför en by med röda stugor med vita knutar innehållande a) par på ålderns höst och b) barnfamiljer. Det snöar större delen av året. 

Jag ÄR lojal faktiskt och älskar det där jämrans huset av hela mitt hjärta; jag älskar skogarna, den frusna sjön, Noret, vintersolen, sparkstöttingen och ekorrarna.
Men jag blir lite rastlös efter några dagar, som den bortskämda stadsunge jag tyvärr råkar vara, och tanken på att ALLA andra skulle vara hemma och fira Halloween UTAN MIG kändes inte rolig. Så jag anföll i princip Nelly och hela hennes liv med ett "snällafårjagbohosdig!?". Det fick jag. 

Jättetantiga alt. hipstriga saker vi ska göra på höstlovet:

- Gå på höstpromenader
- Fotografera och filma diverse värdelösa löv
- Koka kola
- Baka
- Gå på konstutställningar
- Ha filmmaraton 
- Klä ut oss till spöken och skrämma barn
- Färga håret (på mig)
- Hitta respektabla kläder som passar årstiden

WOHOOO, LOOKING FORWARD TO!
 
 


Kommentarer
Postat av: Sagapaga

hur ska du färga?? :)

2011-10-16 @ 16:45:37
URL: http://fotofreak.devote.se
Postat av: Jill

OOOOH spännande! :D saknar dig. :)

2011-10-16 @ 19:58:21
URL: http://glitteryspaces.tumblr.com
Postat av: Anna

Förvänta er sällskap någon dag! Mwahahshshshhhshshahsaaa!

2011-10-21 @ 17:24:18
URL: http://annaantecknar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0