Rompaah



Okej, hej hej sötsnoppar.
Nu är det så att jag är milt överrumplad av diverse skolarbete. Jag tycker inte om det.
Det kommer med dunder och brak skumpande och slänger sig ovanpå min fritid, fladdrar med dubbelhakan och vrålar "PLUGGA BIATCH!" vilket jag helst undviker. Nu har jag dock kommit till det stadiet då detta är pretty much oundvikligt.

Så förlåt för att jag antagligen kommer att blogga lite lätt labilt nu fram till höstlovet (i början av november, come to me!) men sen brudar och grabs, blir det åka av. Då ska jag typ ligga med tangentbordet. Okej, nej. Tangentbord är tydligen värsta bakteriehärdarna har jag hört, och man ska väl i största möjliga mån försöka undvika att få muterad aidssyfilis av något så fånigt. (Förlåt, sånt får man inte skämta om.)
Men jag ska umgås mer med datorn än med böcker om Stalingrad, läsloggar på engelska, korsningsscheman och franskabrev i alla fall.

Medan jag var iväg från Oh Holy Internet har det ju hänt lite grejs. Jag har klippt mig helt själv, fått en ful prick i mungipan (blev fruktansvärt rädd och tänkte i versaler HERPES! HERPES! HERPES! men skolsköterskan sa att det bara är en förkylningsblåsa), stört mig på att Juholt absolut inte kunde låta bli nu när det börjar gå bra för sossarna, insett att det är höst på riktigt och nästan frusit av mig allt som går att frysa om, gjort en grym artikel om Arnulf Överland samt VARIT MED PÅ TELEVISIONEN. Länk

Vi ses så snart som möjligt! Laf ju.



Kommentarer
Postat av: Annie

Det är därför man är moderat :)

2011-10-12 @ 18:27:38
URL: http://tyypangelika.blogg.se/
Postat av: Nelly

Överväger att skreva ut Ljugholt ur riksdagen och kattnappa hit Obama istället så vi får någon fucking ordning. Jävelskap och kristdemokrati alltså, det här är bara för mycket.

2011-10-12 @ 19:42:12
URL: http://frokennelly.blogg.se/
Postat av: Jill

JAG SAKNAR MIN ESTER

2011-10-15 @ 17:41:04
URL: http://glitteryspaces.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0