Hösten - en inledning



Nu har jag alltså i gott sällskap av Vera, Nelly, Martina, Kikki, Ingrid, Sara och Stella (saknade bara Anna som var sjuk) invigt le höstlov.
Jag slet mig från kussens partaj (gudarna ska veta att det var svårt) och linkade vid niotiden iväg till casa de Martina med ungefär tio kilos ren skit i min groteskt fula Bolton-bag. Min axel dog. 

Detta var vad som hände sedan:

- Jag förlorade min skräckfilms-oskuld. Jävligt dålig första gång måste jag säga. Hide and seek hette den och fick aldrig till det ordentligt tyvärr. Det enda som var bra var ungen, som spelades av Dakota Fanning.
- Sedan plöjde vi igenom The Shining. Mycket bättre. Jack Nicholsen har ett minspel skrämmande likt en viss mr Carry. 
- Efter det såg vi på Mean Girls bara för att. Djup, finstämd film. 
- Vi åt fantastiska mängder godis och chips.
- Fotade Ingrid, Nelly och Stella som låg på rad och sov som små prydliga makaroner. Vera låg i exakt samma ställning på golvet. 
- Råkade väcka dem just som de skulle få sina traditionella mustascher målade.
- Sedan somnade vi i skedställning.
- Ungefär mitt i natten vaknade jag av mitt fakking mobilalarm som spelade en aspimpad version av Från och med du. 
- På väg tillbaka passade jag på att spy.
- Jag är seriös.
- Sedan var jag tvungen att med hjälp av min Nell ta mig samman och städa upp. "Kan man inte hålla undan håret på någon så får man göra något annat" sa ängelen. Fattar ni vilken fantastisk kompis?
- Tydligen var jag inte sjuk utan min magsäck var överexploaterad så jag somnade igen på en madrass på golvet.

Vi vaknade på morgonen, åt frukost, fotade med Veras coola systemkamera, åmade oss över vår fulhet och lunkade slutligen iväg hemåt.

Trevlig kväll, lovely girls! Nu taggar jag till Åhléns och köper hårtoning och sedan till Nelly utan att passera gå. 

    

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som en fantatatatatastisk idé! Call me 2 morrow, jag är på! Pussarochgrejer!

2011-10-31 @ 01:07:18
URL: http://annaantecknar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0