Good luck in your next life as a dung-beedle.



Jag mår lite som en inlagd avdunstad gurka, som Kikki så vist föreslog har jag förmodligen skjutit upp hela förkylningsevenemanget med x antal veckor efter överdriven konsumtion av Kan Jang a.k.a. Shang Blupp.
Det måste vara en form av omedelbar karma efter de skolkade (FÅ!!!) timmarna. Ett ont samarbete mellan the overlords och mitt immunförsvar. Konspirationsteorierna hopar sig liksom högarna av ren (!) tvätt i mitt rum. Jag är fett sämst på att hänga in saker i garderoben.

För att bli frisk igen ska jag absolut inte göra ett skit, ty nu förtjänar jag att vara hemma i en dag tycker jag, efter att ha stress-skjutit upp sjukan i sisådär fem veckor. Pär, om du skulle råka läsa det här så svär jag på allt som är heligt för mig (kom på att jag inte är religiös) vid min yttepyttiga men fantastiska skivsamling att jag ska jobba med Stalingradartikeln hela dagen.

Vi hörz. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0