Det handlar om mig

Eftersom jag verkligen lider av totalt oändlig idétorka fortsätter vi med ännu en lista. Den är snodd från Olgas blogg. Men, note to er: Olga är cool och det är inte jag så mina svar är inte fantastiskt fyndiga/välskrivna/särskilt roliga. 
So this is pretty much nuläget i sin helhet.

JAG LÄNGTAR EFTER: HÖ-Ö-ÖSTLOVET, LIGG MED MIG. Något annat jag ser fram emot är väl att Lagom eventuellt kanske skulle öppna en riktig butik här i Sthlm nu i november. Men jag vet inte hur det blir nu, det verkar rätt tyst på den fronten.
Efter det är det väl... typ julafton.  



JAG ÄR LEDSEN ÖVER: Förintelsen. För att vi såg "The last days" på SO:n. Jag kan inte ens skämta om det, så jävla jävla vidrigt. Se aldrig.

Eller jo förresten. Se och inse, people.  



JAG ÄTER HELST: Allt som överhuvudtaget går att äta. Jag är mentaltjock, förstår ni.



JAG SER FRAM EMOT: Omformulering av första frågan, sucker.

JAG LÄSER HELST: Feministisk facklitteratur, Harry Potter och fina bloggar.



JAG ÄR STRESSAD ÖVER: Att jag inte lever ett perfekt och skavankfritt underbart liv utan skolstress iförd fantastiskt vackra och dyra kläder tillsamans med en make believe pojkvän.


Mitt RIKTIGA liv.

JAG LYSSNAR HELST PÅ: Beröm, skratt (burkat eller live), stadsbrus, tystnad och väldigt bra musik, allrahelst på svenska. Jag vet inte varför jag helst vill lyssna på svensk musik, jag känner bara att jag relaterar mer till den på något sätt. Och orden känns mer betydelsefulla.  



JAG BLIR NOSTALGISK AV:

  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0