Zvar 1




SVAR: Saga

Anytime baby :*

SVAR: Effy

Jag skulle vilja påstå att miljön runt mig påverkar mig väldigt mycket. Det här låter skitflummigt men till exempel skriver jag helt annorlunda nätter än dagar.
Sedan är självklart musik ganska viktigt, men det är ju lite svårt eftersom det är "taget" så att säga. I största mån är det händelser, nyheter kanske, och fåniga fakta, haha.


SVAR: Jill



Omnomnomnom. Han var ju inte lite trevlig, om man säger så. Egentligen inte min smak sådär, men boomboomboomboomiwantyouinmyroom-faktorn är onekligen hög. Så, jag gillar.


Kommentarer
Postat av: Effy

Jag tyckte inte det lät flummigt. Det lät klokt. c;

2011-11-23 @ 18:02:30
URL: http://imeffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0