Walking like a woman and talking like a stone-age man

Herregud, hur kan jag göra så här mot mig själv?

(Nellys dator kan inte hantera styckesindelning, därav strecken.) Sitter vi datorn med bodylotioniga händer och lyssnar på Suede medan Nelly noppar ögonbrynen. Vi har ett fakkat litet mini-SPA i Nellys rum som ungefärligt går ut på att bada fötterna, måla naglarna och undersöka obskyra tester från BodyShop. Riktigt trevligt.


Den här veckan har varit enormt mysig. Toppat var nog igår då vi bakade en tigerkaka och i sällskap av Martina och Anna gick ut och satte oss på Nytorget där vi slängde i oss våra 25 % bakverk och sköljde ner med fruktsoda medan vi glatt mötte trånande ungars blick och tänkte "godis on a vardag, sucks to be you".
Sedan gick vi hem och färgade Annas hårtoppar blå. Jag fixade faktiskt mitt hår lite grann, men det är en annan historia... (teaser)

Nu ska vi titta på Sweeney Todd. Ha en monumentalt fin kväll hörni.

Kommentarer
Postat av: Myriiz

ska ju också färga mina toppar blå idag O.O skuuumt!

2011-11-02 @ 15:54:24
Postat av: Nelly

Allkärlekihelaväääääärldenpådenbilden.

2011-11-02 @ 23:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0