Men det blir bättre varje dag

Jag kom in på mitt webcam-album för någon kvart sedan och har nu ägnat sagda kvart åt att ömsom gräma mig och ömsom skratta åt mig själv. Dessa bilder är alltså från epoken julen 09-nu. Här är ett smakprov på The Evolution Of Ester. Börja högst upp och sen scrollar ni ner och kollar vad jag hittat på åt er.  


Första bilden som togs strax innan jag klippte av mig håret. Jag var alltså allvarligt deprimerad vid den här tidpunkten. Kul tjej.


Ett praktexempel på den FÖRFÄRLIGA klädstil som jag hade i sjuan, uppenbarligen tyckte jag att det var fränt med uppknäppt kortärmad långrandig herrskjorta och långärmad tröja under. Iris fantastiska uppenbarelse i vänstra hörnet räddar skiten.

  
... inga kommentarer. Artsy unge?


Bilden som gjorde haircuten officiell för världen (Facebook).


Åttan. Höstterminen. Grön halternecktröja och utväxt förvildad frippa = smokin' hot.

   
Mer djup och finstämd konst.


Det här måste varit strax innan Daniels konsert på Cirkus i mars. När jag ber folk att hoppa över bilder från "när jag har långt hår" är det den här perioden jag menar. Tyvärr hann jag inte klippa mig till konserten heller så jag såg ut som ett fält med råg. 


Senare på våren rök det, tack och lov.
 

Fick fangirlryck och klippte södermalmskotlett i augusti. Den är kvar faktiskt, men det kräver tid och enorma mängder hårgelé att fixa den och hålla den på plats.

  
OCH HÄR ÄR JAG NU. Längre, tjockare och blondare. Lite finare, lite bättre. Som en skald en gång skalderade: det blir bättre varje dag!



EN UTMANING: gör det här! Leta igenom gamla fotoalbum på datorn och gör en tidslinje. Länka till blogg/hemsida i kommentarsfältet. Vinnaren får ett pris. Ett litet och ej materiellt pris, men likförbannat ett pris. Seså, iväg med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0