Men det är svårt att gå i backar

Your image is loading...

Ursäkta dåliga bilder, har fortfarande bara min lousy webcam eftersom jag tappade kameran i golvet. Men det här är höjdpunkten på veckan - Nellys skitcoola ljusgrå Weekdayskor. Om man skulle gifta sig med ett par skor alltså.
Dock blir det obekvämt att gå alltför långt i dem, så jag är glad att Martina hindrade mig från att ha dem på gymnasiemässan igår. Det hade slutat i nånslags ostbågegång och en obegränsad ström av gnällande. 

Vill någon skicka julklappar så... 800 :- på Weeday, helst i svart om det finns kvar.

 

Kommentarer
Postat av: Jill

ja snyggskorna!

2011-11-26 @ 22:51:42
URL: http://glitteryspaces.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0