Börja om igen



- Min nya frisyr för att den är fantastisk på alla sätt och jag är svinigt stolt över mitt hantverk.
- Gymnasiemässan idag var jätterolig. De flesta i montrarna var engagerade och trevliga, och så kunde man gå runt och skratta åt lol-gymnasier. Nämner inga namn. Ett extra-YES! till Filmgymnasiet Gotland och St. Eriksgymnasiet. Bitches, here I come!
- Min nya tröja.







Ångestattacken man får ibland när det börjar lida mot natt. I förrgår kväll t.ex, satt jag och var heeelt övertygad om att jag måste ha Aspbergers och genomförde två internet-test (vem fan gör det liksom? gå till en riktig läkare, hallå!) som båda pekade på att jag inte hade det och då testade jag mig för Borderline och depression som komplement. Nej, jag är ingen boardie, men jag är eventuellt på väg in i en depression. Jaha, då vet jag. 
Sen var jag så besluten om att jag måste ha en liten jävla diagnos i alla fall att jag skrev ner alla mina "mer speciella" egenskaper på ett papper. DET om något kunde ju få mig att gå in i en depression, att jag var tvungen att fortsätta på andra sidan också. 

376821_2382385953664_1071152780_2630003_2088891293_n_large



  

Kommentarer
Postat av: Jill

ester din snygging!

2011-11-25 @ 22:17:08
URL: http://glitteryspaces.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0