Ny frisyr, folks!




Jag är ju inte så värst fotogenique, kommer jag på såhär när jag sitter näsa mot näsa med detta fina collage som jag med ytterst enkla medel slängt ihop. Usch, känns jättelarvigt med alla poserna. Bläh.
Men hallå. Jag bloggar ju inte för att jag är underskön. Stå ut!

Från början var det tänkt att det skulle bli en s.k. södermalmskotlett, en "sån som Oskar Linnros har".
Saken är den att Oskar Linnros har ett helt annat huvud, hårfäste och ansikte än jag. Och han är ungefär tio gånger snyggare. Så det blev någon slags rockabillyfrippa, som jag är nöjd med ändå. Med lite god vilja kan jag få den att se ut som en Linnroskotlett. Annars kan jag leka att jag har en kort sidecut, pottfrilla eller Bart Simpson-spret. Trewligt trewligt.

 <-- Södermalmskotlett


Kommentarer
Postat av: Sagapaga

Det var ju jätte fint!! :D

2011-07-27 @ 16:28:01
URL: http://fotofreak.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0