No sir, no dancing today



Stockholm - världens näst gayvänliga stad, efter typ Amsterdamm.
Tre av fyra stockholmare är positiva homoäktenskap. HOOLA BANDOOLA! Men... vänta lite nu. Den resterande halva miljonen? Vad står i vägen för deras gillande?

Jag menar c'mon people! Det är kärlek, föfan. Vem gillar inte kärlek?
Sålänge det är frivilligt med en människa över arton år, kan vem som helst gifta sig. Det är inte något bara jag säger och tycker - så är det.
Nu Sverige, tycker jag att vi tar steget in i samtiden. Den resterande fjärdedelen, det är mest synd om er och er trångsynthet. Jag kan bara inte komma på något bra motargument till samkönade äktenskap. Inte ett enda.

En fjärdedel är en fjärdedel för mycket. Jag är skitbitter för att jag missar Prideparaden i år.



Kommentarer
Postat av: stuffstuff

Har du en stund över? :)

Kika då in på bloppisen!

stuffstuff.blogg.se

En massa trendiga plagg och andra prylar till vrakpris!

KRAM KRAM :D

2011-07-31 @ 17:28:32
URL: http://stuffstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0