Med klös i

Note: Okej. Förvarning nu. Jag är inte någon som kan något om mode, eller för den delen inbillar mig att jag kan något om mode. Kategorin "O-fashion" syftar just på det.
Det handlar om kläder; snygga, fula, märkliga och djupt älskade kläder. Och det handlar om konstiga nycker, tvära kast och fina skor. Det är vad jag har att bjuda på.



Egentligen hatar jag leopardfärgat. Jag har ingen som helst vettig förklaring till det, nej. Inte någon som jag ska börja dra nu och tråka ut folk med i alla fall.
Men på senare tid har jag faktiskt hittat ett par få plagg som även i min trångsynta värld kan klassas som fina.
Däribland Annies skitsnygga hoodie här ovan.

Hoodien är väldigt okonstlat skuren med en mysig luva. Och just det - den är leopardmönstrad.
Känns som ett bra rigg att ha om det så bara är lite kyligt och man hänger ute. Annie har matchat den med jeansshorts och ett linne - ganska enkelt - vilket ger en väldigt trevlig effekt. Det kan ju bero på tjejen också.

 


Kommentarer
Postat av: kikki

ta med hängselbyxorna för fan. sexigt som tusan :3

2011-07-19 @ 00:39:51
URL: http://sprayh.devote.se
Postat av: Annie

Åh vad glad jag blir! :D Kul att du gillar den, jag älskar leopardmönstrat. Det är typ egentligen som en poncho med luva och dragkedja fram för den har inga egentliga ärmar. Puss! <3

2011-07-24 @ 17:16:32
URL: http://tyypangelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0