Snälla tomten


Tomte gjord med mina mad skills i Paint. Erkänn att ni direkt blir lite mer taggade på julen.


Okej, min önskelista är nu officiell och utskriven i ett ytterst formellt format à tre sidor. Det står till och med "Anno 1996" på framsidan. Jag är ärligt talat lite stolt över dess strikthet, den känns seriös. Så länge man inte läser den, då.
Den är alltså uppdelad i tre kategorier: "saker och ting", "skivor" och "kläder". Jag orkar inte köra igenom hela för den är lång och som de flesta tonåringars önskelistor fett krävande och det är helt säkert ingen som bryr sig men huvuddragen är

- Lagomkläder (med extra stor fetstil samt länk till hemsidan)
- ungefär alla svenska skivor mellan år 2008-2011 du kan komma på
- de vackra skorna från Weekday
- presentkort
- instrument
- småstuff såsom smycken av den mindre fancy klassen

Jepp, jag inser att min blogg håller på att bli horigt materialistisk men jag har inte så mycket att skriva om. Och ärligt talat, vem fan läser dikterna? Haha, de bara är där som utfyllnad. Poesin dör. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0