själar syns inte hur långt man än opererar

är störtkär i någon lite för bra
blod färgar salvan
på min torra underläpp röd
klippte mig många gånger
för att bli någon ny
men blev aldrig någon annan

vissa filmar sitt hem
jag har
ett snigelskal
om nån vill se

själar syns inte
hur långt man än opererar
kanske försvann den
ut i rymden?

släckt alla ljus
taket syns inte
pulsen knackar ryckigt
det finns saker
inte ens föräldrar kan svara på
det sitter illsvart mascara
kvar på tre av ögonfransarna
pannan är alldeles torr

Älskling jag har en på miljarder att finna


Ester 2011

Kommentarer
Postat av: Saga

ååh vilken fiin!!

2011-12-17 @ 00:09:13
URL: http://fotofreak.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0