Livin' thö dream

Flickor och pojkar. Jag är förjävla dålig på det här, nästan sämst om jag får credda mig själv med det lite. Har precis läst Nellys blogg som kom med en släng av panik avundsjuka eftersom 1) Nelly är bäst och 2) hon fick asmånga frågor på sin frågestund vilket gör att jag misstänker att jag själv är en oälskad själ etc etc etc. (men jag missunnar dig inget baby, tro aldrig det!)

Nå. Jag har jullov, något jag sett fram emot sen... eh, vi började efter sommaren. "Fyfan va skönt att bah softa, livin' thö dream liksom" har min hjärna sjungit i ett par veckor i sträck (min hjärna pratar, liksom Shan Atcis svennedjävul, svengelska). Och nu sitter jag här och softar.

Ensam. Illamående. Tjurig. Vad är det med oss tonåringar att peppa järnet inför ett lov och sedan spendera det som en jävla pickle marinerad i ingenting? Om någon vill hitta på något valfri dag och tid, slå en signal. Jag är en liten patet såhär vinterhalvåret. Puss!




Kommentarer
Postat av: Nelly

1) du är bäst. 2) du är jättebättre än jag. 3) helt enkelt. 4) lol. 5) älskar dig och vi ses 2012 då vi möter undergången tillsammans.

<3

2011-12-27 @ 12:25:47
URL: http://frokennelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0