Spritt språngande galen


15 år! Varför varför varför spärrar jag upp näsborrarna när jag ler?

Chacha bloggen.

Klockan 18 minuter i 18 föddes jag, just denna dag, det det var ju ett tag (sen). 
Jag vaknade (och alltså vaknade på riktigt, jag låg inte och väntade och låtsassov alls i år) av att min familj kom och sjöng. Sedan åt vi scones som vi brukar göra på födelsedagsmornar, och jag öppnade paket. Fortfarande barnsligt roligt.

Vad jag fick av familjen: 

    
  

Bild 1: Knasigt nigerianskt tyg i batik med tryckta rosa läppstift. Precis i min smak med andra ord. 
Bild 2: Veras skitsnygga porträtt av "Esters hjältar". Jävla begåvning hon är!
Bild 3: Vera hade Daniel-Oskar-Veronicatema på sina presenter. Jag fick ett rosa tuggummi.
Bild 4: Min älsklingsfavoritbesthest Spirit. Kategori sentimentala Disneyfilmer som jag fortfarande gråter till.
Bild 5: Iris träffsäkra porträtt av Oskar med truckerkeps. Mr Cool ju.
Bild 6: Oskars skiva "Vilja Bli". ÄNTLIGEN!

Med mera men det ska inte bli så materialistiskt tänkte jag.

Det var några av de finaste presenterna. Men finaste födelsedagshälsningen fick jag från ingen mindre än Daniel David John Adams-Ray. Det är sant!
Min fantastiska och gränslöst underbara syster Vera hade skickat ett brev till honom och bett honom att hälsa på min födelsedag. He did. Så jag fick ett brev tillbaka med ett grattis och förhoppningar om att jag skulle ha det roligt idag! Vet ni hur fruktansvärt glad jag blev? Jag blev FRUKTANSVÄRT GLAD!

Brevet avslutades med ett "P.S: Hur fantastisk lillasyster har du?" Ja, inte så lite fantastisk!
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis! :)

2011-08-02 @ 14:58:15
URL: http://geniet.blogg.se/
Postat av: Jill

GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA ESTER!

2011-08-02 @ 20:03:45
URL: http://halvnoten.blogspot.com
Postat av: Sandra

Grattis!!!!! Stor kram!=)



Ps: varför är inte Vera min lillasyster? Det där var det gulligaste jag hört!!^0^

2011-08-03 @ 19:30:44
Postat av: Esther

Kan du inte lägga upp en bild med brevet? :)) sjukt avis!

2011-08-04 @ 13:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0