Rosor är röda och Oskar är blå



OSKAR LINNROS! *oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh*

Tänkte att väggen ovanför hyllan som i i sin tur hänger ovanför min säng kan få bli ett litet altare med Gröna Lund-affischer. På plats än så länge är Hans Oskar Linnros. Vi väntar på miss Maggio och monsieur Adams-Ray, sedan är samlingen fulländad = glad chey.

Jag tycker om Oskar även när han är blå och har pastellfärgade detaljer på sin astuffa skinnjacka (är det någon som vet var man kan få tag på en liknande - kommentarbomba snarast!) och det mina damer på mina herrar är true love.
Nu råkar det här vara ett jävligt meningslöst inlägg så jag ska sluta skriva på det. Vi hörs.


Eller ses vi där?




Kommentarer
Postat av: Sandra<3

Vi ses där!!!^0^

2011-08-27 @ 15:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0