Plastic blogger


Apropå "bloggare". Den här hänga på Waynes-bilden passar väl änna bra?

Jag är världens sämsta bloggare, särskilt som jag faktiskt inte har ett särskilt märkvärdigt liv utanför denna lilla zon att skylla på när jag inte bloggat på ett par dagar.

Glömde ju säga att jag har lagt mig under kniven.
Japp, det är sant! Jag tog i förrgår bort ett födelsemärke som satt olägligt och skavde mot bh:n, och som dessutom var lagom stort för att ha ett eget namn och en Mercedes allra minst. Nu är det borta, jag har ett ärr mellan armhålan och vänstra bröstet (= GANGSTAH!) och allt är frid och fröjd. 
I övrigt är det inte mycket som händer innan torsdag, men jag får hitta på nåt att skriva om ändå. Pussi puss!


Kommentarer
Postat av: Annie

Den bilden blev ju snygg ;) <3

2011-08-29 @ 19:52:28
URL: http://tyypangelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0