Ikväll är vi kungar


HAHAHA I BAKGRUNDEN! DÖR.

Okej, hemma från konserten i kungsan med allrabästaste Ison & Fille. Det regnade ju som fan; jag, Edith och Martina såg ut som dränkta katter när vi avlägsnade oss från scenen (LÄNGST FRAM!!1!!1!!!!11!! <3<3<3<33<3<33) för att gå "backstage". Och vi fick Ison på bild - kände oss nöjda som fan, trots att vi kanske inte gjorde ett jätteimponerande intryck när vi stod där och vrålade och skvätte vatten och försökte tillkalla uppmärksamhet (det var en massa äldre killar ivägen överallt). Jag älskar mina idolers tålamod med såna som jag. Fille försvann tyvärr i en bil - hur han ninjade sig in där är omöjligt att veta, förmodligen måste man vara rapartist för att kunna hemligheten.

Tack för en lysande afton, gossar (fast helst ska man äga en lyxyacht och spela golf för att säga så). CEPAT GRYMT! ( <-- äger man en lyxyacht och spelar golf bör man helst undvika detta uttalande).
Nu sitter kungen av hiphop (ja, jag är ironisk och ja, jag vill ha den tröjan så om nån har pengar och känner allmosig, snälla kila in på Top Street Wear och köp den, helst med rosa tryck) och äter russin, popcornsalt och äpple i sin fula getingtröja och känner sig jävligt tillfreds med livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0