Designskor och handväskmops

 Tumblr_lpzkzz42o21qmiswlo1_400_largeTumblr_lppo1cqdj11qeprt6o1_500_largeTumblr_l6hcgt2idw1qb6wcjo1_500_largeField+4_large

Jag är så stört trött på alla framsidebloggar på startsidan. De ser likadana ut allihopa: alla dessa eviga fotografer med sina mättade bilder på ängar och frukostar och de hurtfriska äppelkindade flickorna som använder deg som spackel eftersom de även är lite handy och renoverar sina loppisbord medan de väntar på att bullarna blir klara. Det går på några minuter - jätteenkelt!

Inte mig emot att folk fotograferar och bakar och bloggar om det.
Jag påstår inte för en sekund att jag skulle kunna göra det bättre. Jag är säker på att de allra flesta förstasides-Mimmisar och Klaror är seriösa och vet vad de håller på med, jag vill inte missunna dem glädjen att vara på förstasidan.
Jag har själv hittat väldigt fina och inspirerande bloggar på startsidan, det är verkligen inte det.

Det jag vill komma till är att det känns så ofarligt och stensäkert - och framförallt tråkigt - i längden. Blogg.se vågar inte satsa sina kort på bloggar om sjukdomar, bloggar om vanliga regulära liv eller elaka humorbloggar. Det är samma sak om och om igen, bara upprepningar.

Inspiration vrålar nästan alla "veckans blogg"-kolumner. Ja för all del. Men det finns väl ändå annat inspirerande än växthus, objektiv och fina skor? Bara en stilla undran. 


Fotnot: Bilderna är tagna från weheartit.com. Fina, en del är väldigt fina - men ni fattar mönstret.

Tumblr_lpwcwuft3w1r032mpo1_500_large295082_10150261580607196_657827195_7754918_4994165_n_largeTumblr_l6r761ouaw1qap3iro1_500_large36047349_largeTumblr_lpsaa0cmse1r1pr4vo1_500_large


Kommentarer
Postat av: Jill

jag är också trött på det. inget nytt liksom.

2011-08-19 @ 13:10:19
URL: http://glitteryspaces.tumblr.com
Postat av: Tuana

Hej!



Du använder en av mina bilder utan tillåtelse. Kan du vara snäll att lägga till tydlig länk till Genom skriva Foto: Tuana Art - http://tuana.se . Eller så får du ta bort bilden. Original bilden kan du se här http://instagr.am/p/KU4PJ/ . Och resten av mina bilder till serien http://www.gramfeed.com/tuana



Om jag förstår rätt så har du hittat bilden på weheartit eller tumblr.



Kan du vara snäll att respektera detta. Eller så kommer det en faktura.



Med Vänliga Hälsningar



Tuana

2012-02-27 @ 10:05:39
URL: http://tuana.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0