Bzzz



Oj, bara producerar inlägg ikväll! Duktigt, Ester.

Den här collegetröjan hittade jag under en säng på landstället på Gotland och den kan beskrivas med många ord, men charmfull är väl det snällaste.
Mamma fick den på typ åttiotalet när hennes jobb samarbetade med Expressen. Hon tyckte den var förfärlig redan på den tiden så hon tog med den till landet för att ha till trädgårdsarbete, men inte ens då förmådde hon sig att ha den på sig. Och så hittar jag den typ tjugo år senare och bara "men fan vad frän!" 
 
Jag gillar att den är ful. Jag gillar smutsig betong och lite hundbajs-kulören. Jag gillar den ilskna getingen med det gäckande grinet. Jag gillar getingens boxhandskar. Dessutom måste det vara något av det skönaste jag haft på mig. Har mer eller mindre bott i den de senaste veckorna. Plus att collegetröjor med tryck snart är inne igen och nothing compares to the geting.

(Och ja, det är en liten bild på Snook på min lampknapp men det är bara för att mindfucka min familj - de tvingas peta på dem hela tiden. )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0