Born this day



Om några timmar fyller jag femton år, så om jag vill begå kriminella handlingar utan att hamna i fängelse får jag sätta igång nu. Det blir ett litet födelsedagsfirande på själva födelsedagen, och sedan ett större på höstkanten.
Så nu har jag städat så gott det går. Ni kan inte ana hur jävla tillfredsställande det är att kunna tänka "oj, akta kamerastativet där!" när man dammsuger vid sänggaveln. Man känner sig vackert sofistikerad i hela astralkroppen. 

Jag har tagit en fin hoppbild på hur jag ser ut som fjortonåring, ty det är snart ett minne blott. Ska lägga upp en bild på en hoppande femtonåring om sisådär tolv timmar.
Upptäckte lite försent att spiongrannen satt med fönstret öppet och inblick i mitt rum. Han bor ju snett nedanför så han måste enbart sett ett skuttande huvud med störd frisyr. Hoppas det avskräckte honom. Kanske ska sätta upp en "här bor inga kändisar och jag är psykiskt instabil"-skylt på balkongen?
 
Säg adjö till fjortisen, darlings!

Kommentarer
Postat av: Sagapaga

GRATTIS ESTEEEEER!!!!!!! <3

2011-08-02 @ 00:12:24
URL: http://fotofreak.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0