Are you afraid?



Sitter i mitt stökiga stökiga rum, äter billig choklad från Coop (måste säga att EuroShoppers billiga choklad är mycket bättre) och ser uppenbarligen precis ut som en skär tapir av bilden ovan att döma. Det är alltid väldigt intressant att få veta hur man egentligen ser ut (inte bara hur man inbillar sig att man ser ut) och det är aldrig särskilt trevligt, konstigt nog.
Nu ska jag kolla på Magnus Betnér på Youtube eftersom han är min idol och "hoobydoo jag vill ju va som du"-människa och sen borde jag nog skriva färdigt "Vampyren i Hornstull" (OBS OBS temporärt arbetsnamn). Jag är med i en vampyrnovelltävling och känner mig inte helt bekväm med det. Lite guilty pleasure.

Jag kände dock att det var kanske en bra spark i röven så att man kommer igång med novellskrivandet igen och inte fastnar med de där eviga dikterna som ingen läser. Att det måste handla om vampyrer blir problematiskt, jag är evigt trött på vampyrer, men det fixar sig ska vi se. Kommer förmodligen inte kunna hålla mig från att peta upp den på bloggen sen heller.
Om jag vinner (och den blir jävligt bra faktiskt så hoppas kan man ju) så blir det eventuellt jobbig stämning när jag tar emot trettio Twilight-affischer, glitter på burk och en sats fuskblod, men det reder vi ut då.

Livet är en musikal, puss och kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0