Ack Liseberg



Tjena babes.
Jag har fått reda på något väldigt väldigt väldigt VÄLDIGT roligt. Gissa vem som ska åka till Göteborg tillsamans med sin bruscha (internskämt med märklig historia bakom) Martina?
Om det inte är jag så är det en sorglig historia. Lyckligtvis är det jag! Och gissa vem vi ska se där?
Ingen mindre än herr Linnros himself. På Liseberg. På födelsedagen till på köpet, håhej.
 
Vad mer kan man säga? Jag längtar så att det känns som att någon krokat i min mage och drar mig fram och tillbaka med ett metspö. Låter som komlpicerad sexlek, lovar att det inte är det. Bara en känsla liksom. 
Nu har jag i alla fall spolat öronen (inte överdrivet bekvämt) så att jag hör någonting och inte skulle få för mig att ropa "MEH HÖJ VOLYMEN OSKAR!" när jag väl står där. 
Och nu bär det av till Gotland där det inte finns datorer (fett uppbokad och schemalagt jag är), så jag ska snällt nog fixa lite tidsinställt till mina tolv bloggläsare. Nu ska jag lyssna på "25", dansa fult och packa. Snart kommer det dyka upp arga lappar; "Jag förstår att du tycker att du har fantastisk musiksmak, men alla delar faktiskt inte den. Sänk volymen och stäng balkongdörren ditt jävla sär." 



Kommentarer
Postat av: Hannah

Du vet att Daniel spelar i Visby imorgon va? På en nattklubb, men du kommer nog in med förmyndare! :)

2011-08-03 @ 20:14:27
URL: http://hannahwikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0